Ik heb een natuurlijke nieuwsgierigheid naar en betrokkenheid bij mensen. Het geeft mij veel voldoening om mensen te helpen meer vertrouwen te krijgen en echt aanwezig te zijn. Ik doe dat door zelf aanwezig te zijn, nabij. Met een warme, energieke en positieve aanpak. Eerlijk en soms confronterend.
Kernwaarden die mij typeren zijn: Professioneel, Betrouwbaar, Intuïtief, Integer, Authentiek en Doortastend. Ik straal rust uit en neem jou als cliënt serieus. Deze eigenschappen combineer ik graag met een vorm van lichtheid en humor.
Mijn roots liggen vanaf mijn prille jeugd in de gezondheidszorg. Ik ben opgegroeid in een huisartsengezin in Barendrecht, volgde na het VWO de opleiding tot Operatiekamer assistente differentiatie chirurgie. Met veel plezier heb ik ruim 4 jaar “aan de haken” gestaan in het voormalige Zuiderziekenhuis te Rotterdam.
Ik besloot de haken in te ruilen voor een studie rechten, welke ik in bedrijfsrechtelijke en gezondheidsrechtelijke richting heb afgerond. Als directeur van een overkoepelende organisatie voor patiëntenverenigingen heb ik mij ingezet voor de patiëntenbelangen in de regio Delft.
Met de komst van wettelijke regelingen voor patiëntenrechten medio 1995 ben ik mij verder gaan specialiseren in klachtbemiddeling. Dit doe ik nog steeds met veel plezier in mijn functie als klachtenfunctionaris, momenteel ook binnen onderwijs.
Ik ken de dynamieken die binnen de gezondheidszorg spelen van zowel de zijde van de patiënt/cliënt als de zijde van de organisatie en zorgprofessional.
Nederlands recht, Conflicthantering, Klachtopvang en Klachtbemiddeling Gezondheidszorg, Theory of Constraints, Omgang Huiselijk geweld, Trainingsacteren, CMC training Zaakcoördinator sexueel misbruik , kindermishandeling en huiselijk geweld, Opleiding Registermediation, NLP Practitioner, NLP Master, Karakterstructuren, Body & Mind Integration en Chakra’s , Systemisch Coachen, Masterclass Online coaching, Online mediation, Het gezicht van de mediator – uw online impact op anderen, Gedoe in de mediation, Geweldloze communicatie, Het regietheater voor mediators, Goede samenwerking is hèt kapitaal van een organisatie, Mediation en Wet Zorg en Dwang, Interculturele mediation, Klachten en Tuchtrecht in de Zorg, Leren van klachten, Klachtenmanagement, Evaluatie Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), Klachten en Incidenten, Van Safety I naar Safety II’.
Mediatorsfederatie Nederland (MfN), Nederlandse Mediation Vereniging (NMV), Rotterdamse Mediators Associatie (RMA), Vereniging Mediators in de Gezondheidszorg (VMG), Nederlandse Orde voor Beroeps Coaches (NOBCO), Vereniging van klachtenfunctionarissen in de Gezondheidszorg (VKIG), Registerplein, Intervisiegroepen
Nederlands recht, Conflicthantering, Klachtopvang en Klachtbemiddeling Gezondheidszorg, Theory of Constraints, Omgang Huiselijk geweld, Trainingsacteren, CMC training Zaakcoördinator sexueel misbruik , kindermishandeling en huiselijk geweld, Opleiding Registermediation, NLP Practitioner, NLP Master, Karakterstructuren, Body & Mind Integration en Chakra’s , Systemisch Coachen, Masterclass Online coaching, Online mediation, Het gezicht van de mediator – uw online impact op anderen, Gedoe in de mediation, Geweldloze communicatie, Het regietheater voor mediators, Goede samenwerking is hèt kapitaal van een organisatie, Mediation en Wet Zorg en Dwang, Interculturele mediation, Klachten en Tuchtrecht in de Zorg, Leren van klachten, Klachtenmanagement, Evaluatie Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), Klachten en Incidenten, Van Safety I naar Safety II’.
Mediatorsfederatie Nederland (MfN), Nederlandse Mediation Vereniging (NMV), Rotterdamse Mediators Associatie (RMA), Vereniging Mediators in de Gezondheidszorg (VMG), Nederlandse Orde voor Beroeps Coaches (NOBCO), Vereniging van klachtenfunctionarissen in de Gezondheidszorg (VKIG), Registerplein, Intervisiegroepen
| Algemene Voorwaarden |
Copyright © 2021 Pien den Hollander | Design by Renée
Disclaimer
Privacy statement |
Reglementen MfN